Reklamace a vrácení zboží
Dorazilo vám zboží, které se rozchází s vaším původním očekáváním?
Pokud jste zboží nepoužívali, můžete jej do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Zboží v takovém případě pečlivě zabalte a odešlete na adresu Mírová 312/14d, 251 01 Říčany. Nezapomeňte do balíčku vložit vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy, abychom věděli komu, kolik a za co máme vrátit peníze. Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete zde.
Je se zbožím něco v nepořádku?
Dodrželi jste všechny pokyny pro údržbu, ale stejně se přihodilo něco, co myslíte, že by se přihodit nemělo? Vyplňte prosím formulář pro reklamaci (dostupný zde) a zašlete nám jej na adresu schranka@olalakoala.cz. Do předmětu emailu uveďte REKLAMACE. Pokud přiložíte fotku dokumentující záležitost, které se nespokojenost týká, bude to skvělé! Koukneme na to a pokusíme se, po vzájemné domluvě, zjednat nápravu.